اُرُد بُزرگ★آراد سلطان★
لطفا نظر بذارید تا به وبتون بیامُ نظر بذارم!!
درباره وبلاگ


لطفا زير پيامهاتون حتما حتما آدرس وب يا ايميلتون رو بذارين! مرســـــــــــــي.

پيوندها
**نرجس خاتون**
ღ♥ღاندوه تنهاییღ♥ღ
هیییییییییییییییییییییییییییییییییییس !
►◄تــَه تـَغاری ِ بــابـا►◄
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشق دل خسته در عنوان لينك خود نوشته و آدرس http://djarad.loxblog.com را لینک نمایید. سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته و در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
آراد

آخرین مطالب


 

شعـــــر با لهجه مشهــــــــدی

بچه محله امام رضا(ع) (درد دل ی مشهدی ساده دل)



مُرِ میبینی کِ شَرُ با صَفایُم/ بِچه محلیه امام رضایُم.



زِلزِلَیُم حادِثَیُم بِلایُم/ بِچه محلیه امام رضایُم.

هر روزه جمعه دِلِمِ مِبِندُم بِ پِنجِرِیه طِلایُ بَر مِگَردُم.کاروباروم رِدیفه با خدایُم/ بِچه محلِیه امام رضایُم.



مُرِ بُگو بُرُم بِ قُلِیه قاف اَصن مُرِ بزار هَمونجِ عَلاف قِرار مِرار هرچی بِگی مُ پایُم/ بِچه محلیه امام رضایُم.



دُرُغ مُرُغ نیس میُونه ما باهم الان بِ عنوان مِثال چَن روزه کِ تو نخ کِفتِرایُم/ بِچه محلیه امام رضایُم.



چَشمِ مُره گيريفتِه چَنتا کِفتَر گفته خودش(امام رضا) هر چنتا خاصی وَردَر الان دِرُم خادِمارِ مِ پایُم/ بِچه محلیه امام رضایُم.



کِفتِرارِ کِ بُردُم از رو گُمبد مُرُم مُ تو نخ رفت و آمد تو نخ او گُمبِذيه طِلایُم/ بِچه محلیه امام رضایُم.



گمبدِ نصف شب مِ دِ به دستُم او گفته هر وقت کِ بییی مُ هستُم مُیَم کِ قانع و بی اِدعایُم/ بِچه محلیه امام رضایُم.



وقتی میبینُم تو عالم همه ازش می گیرن و مِگن باز کمه گمبدشِ اگه بِده رضایُم/ بِچه محلیه امام رضایُم.



گُمبدو مُمبد نُمُ خام باصفا ســـــی ساله پای سفره آقا منتظره یَک ژتون غذایُم/ بِچه محلیه امام رضایُم.



شاعـــــر قاسم رفیعـــــــا



نظرات شما عزیزان:

فرشته کوچولو
ساعت16:40---23 فروردين 1392
اوووووووووووووو اینجا چ خبره چطور من اصلا ندیده بودم آخه فقط معطوف ب خود صاحب نظر بودم شایید ن واخهنی:-)
خیلی جالب بود متعجب انگیزم چرا این نظرارو من ندیده بودم!!!!!!


فرشته کوچولو
ساعت16:40---23 فروردين 1392
اوووووووووووووو اینجا چ خبره چطور من اصلا ندیده بودم آخه فقط معطوف ب خود صاحب نظر بودم شایید ن واخهنی:-)
خیلی جالب بود متعجب انگیزم چرا این نظرارو من ندیده بودم!!!!!!


غزالـــــــــــــــــــــــ ناز
ساعت10:05---8 بهمن 1391
سلااااااااااااااااااااااااااام زشت
خوبی؟
خوشی سلامتی؟
من که هیچی نفهمیدم والا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: